22 Nisan 2013 Pazartesi

Sınav Haftasındayken

BUT....
Her zaman düşündüğüm, her sabah umutla uyandığımda aklıma gelen şeydi:
Yeni bir gün.
Yeni fırsatlar.
Ve bazen günün anlam ve önemine bağlı olarak bazı şeyler ekleniyordu.
Yeni bir SINAV?
İşte o zaman tam anlamıyla error veriyor beynim. Ne biliyorsam unutma gibi bir alışkanlığım var çünkü.
Ama matematik sınavında klasik sorularla karşılaştığımda ne yapacağıma dair gerçekten bir fikrim yoktu.
Önceden herkesin oturacağı yer belirlenmiş olacaktı, seçme şansımız yoktu.
Kopya çekmenin de garantisi yoktu. Bildiklerimse..? Eh öyle de bir şey yoktu. Ertesi gün uyandığımda kendime söveceğimi bile bile dünkü partiye gitmiştim. Hiçbir şey yapamayacağımı bile bile sınava girmek istemiyordum.
Söylene söylene yataktan çıktım. Derste dağıtılan formüllerin yazılı olduğu kağıdı aldım ve kahvaltımı yaparken biraz bakmaya çalıştım ama olmuyordu.Anlamayı bırak ezberleyemiyordum bile. En sonunda evden çıkıp okula gidip gerçeklerle yüzleşmeye karar verdim.
Uyandı. Sınava 1 gün vardı.

2 yorum: