20 Ağustos 2013 Salı

Duramazken

Elinde sigarası, bir keyifle içerdi ki gitar çalmaya ara verdiğinde. Sigaram yoktu, istemeye çekinirdim.
Çekinirken izlerdim.
İşaret ve orta parmaklarının arasındaydı sigara.
Külü düştü düşecek.
İçine çekti derin derin. 3-4 saniye tuttu içinde zehri.
Seslendi ona sevgilim dediği biri.
Dışarı kaçarcasına çıktı duman.
Bir kaç güzel söz dökülürken dudaklarından.
Canım sigara istedi, zehrin ciğerlerime yayılışını yine hissetmek istedim. Başım dönsün. Rahatlayayım..
Eski bir bankta oturuyordum şimdi. Bu sefer yaktığım son sigarammış. Hem paketin sonu, hem de içtiğim son sigara olacakmış. Kokusundan, dumanından her şeyinden tiksinmişim. Bir sonbaharda deniz kenarında boğazı izlerken karar veriyordum. Hayatım değişecekti.
Sonra arkamdan uzanan iki el gözlerimi kapattı.
Uyandı. O iki el gözlerini serbest bırakırken saçma bir dünyada uyandı.

4 yorum: