8 Şubat 2013 Cuma

Her Şeyden Sonra İntikam

O kadar mı korkunç görünüyorum?
Gittiğim yer son derece tanıdıktı. Onun evine gidiyordum. Eski sevgilimin evine gidiyordum. Kanım öfkemle kaynıyordu. Her şey daha yoğundu. Her şeyi yapabilirmişim gibi hissediyordum. Hızlı yürüyordum. Hem de çok hızlı. Sanki doğaüstü güçlerim varmış gibi.
Evine girmeyi bırak, odasındaydım! Hemen dibinde. Bilgisayardaydı ve kulaklıkları takmış onun müzik dediği şeyi, bir saçmalığı dinlemekle meşguldü.
Ona kendimi fark etmeden odasını gezdim, eşyalarını karıştırdım.
Annesi geldi. Beni görünce korkudan ne yapacağını şaşırdı. O kadar mı korkunç görünüyorum? dedim. Git ve bir daha gelme. 
Eski sevgilimin hala hiçbir şeyden haberi yoktu. Zavallı diye düşündüm. Başına geleceklerden tamamen habersiz internette geziniyordu. İşi gücü yoktu belli.
Odasında yapacak başka bir şey kalmadığında bilgisayarının kapatma tuşuna mı bassam, yoksa onu korkutsam mı diye düşündüm. Korkutmak daha güzel geldi. Ama yine de acıdım. Omzuna dokundum. İrkildi.
"Senin.. Senin ne işin var burada?" dedi. Sesi biraz öfke, biraz korku, biraz pişmanlık ve biraz da şaşkınlık karışımıydı.
"Aslına bakarsan buraya pek de isteyerek gelmedim." dedim.
"Peki niye geldin?"
"İçgüdülerim beni buraya getirdi."
"Geziyorum, beni önceden rahatsız edenleri öldürüyorum.
Eğleniyorum falan işte."
"İç-.. İçgüdülerin mi?"
"Evet! Aynen öyle. Sonra baktım aslında istiyormuşum gelmeyi."
"Ne istiyorsun?"
"Seni özlemişim." dedim. "Seni istiyorum." sandalyesinden kalktı.
"Anlat o zaman. Nasılsın? Nasıl gidiyor?" korkuyordu benden. Bu kesinlikle hoşuma gitmişti. Hoş bir duyguydu. Güldüm.
"Geziyorum, beni önceden rahatsız edenleri öldürüyorum. Eğleniyorum falan işte. Asıl sana sormalı,"
"Pek bir şey yaptığım yok." dedi. Dediklerimi analiz edememişti herhalde. Acıdım. Bana yaklaştı. Tam dibimdeydi. Filmlerde kahramanların öpüştüğü sahnelerden biriydi. Ama burada böyle olmayacaktı hisediyordum. Onu öpecekmişim gibi ellerimi boynuna koydum. Ve o tam burnumun dibindeyken fısıldadım;
"Şu an boynunu kırmamak için kendimi çok zor tutuyorum."
"Ciddi değilsin. Ciddi olduğuna inanmak istemiyorum." dedi. Güldüm.
"Hem de hiç olmadığım kadar ciddiyim."
Ve Uyandı...

4 yorum:

  1. hoşgeldin dünyamıza :)
    üyen olmak istedim ama buton eklememişsin
    ekleyince haber ver olurmu
    takip etmek zevkli olacak seni
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, hoşbuldum.
      Eklerim birazdan, tamamen aklımdan çıkmış.
      böyle düşünmene sevindim :)

      Sil
  2. ya bu çok iyi gerilim korku ve mizah var.

    YanıtlaSil